niedziela, 24 lutego 2013

Nowy semestr

I zaczyna się nowy semestr! Znowu nauka, ćwiczenia, wykłady, laboratoria i projekty, a co za tym idzie kolejne sposobności, by tworzyć moje "dzieła".

Odchodząc od tematu to postanowiłem trochę pozwiedzać inne blogi. A co!? Czemu nie! Niektóre są naprawdę fajne i inspirujące, inne (tak jak mój) dziwne. Jednak każdy ma prawo pisać (oczywiście w granicach prawa, no i może dobrego smaku) co chce. Jak ma czytelników to znaczy, że kogoś to interesuje.

Można znaleźć blogi chyba na każdy możliwy temat. Jednak co na to wujek Google?


Kasia Tusk wygrywa w wynikach. Jednak blogi o modzie lub też modowe mają również swój duży udział! Każdy może jednak wyszukiwać co chce, nie koniecznie co jest mu sugerowane.

Dobra, jutro od rana na uczelnię, zatem chyba czas wypocząć i zebrać siły by coś "stworzyć" w tym stylu:


3 komentarze:

  1. Dziękuje za komentarz :)
    Blog modowy nie opiera się tylko na zdjęciach, ale według mnie także na opisach poszczególnych elementów.

    Opis nie ma na celu obrażania kogokolwiek, zatem przykro mi, że poczułeś się tym urażony.

    Niemniej jednak dziękuję za opinię i za odwiedziny. :)

    Miłego Dnia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszlam zobaczyc kontrowersyjna osobe;-)
    Przeczytalam kilka Twoich komentarzy i....zaintrygowales mnie.
    Wpis na blogu przybliza Twoja osobe, wiem czym sie zajmujesz tylko mam niedosyt.....zadnego zdjecia Twojej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że widoczne są moje postępy w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Nie przeszkadzają mi żadne komentarze. Blog jest dla mnie! Coś Ci się podoba - napisz, coś Ci się nie podoba - napisz. Jak komentujesz i nie możesz powstrzymać się od wulgaryzmów, to je chociaż lekko ocenzuruj (np. k***a). Nie chcę usuwać żadnych komentarzy, świadczą one o osobie komentującej, nie o mnie, jednak chcę, by było to miejsce bez wulgaryzmów!