środa, 13 marca 2013

Spacer po blogach - komentarze

Ostatnio trochę czasu spędziłem spacerując po różnych blogach, choć w sumie już o tym pisałem. Nawet na paru posiliłem się pozostawienie komentarzy. W związku z tym mam trochę przemyśleń na ten temat.

Blogi są różne, jednak w tym poście skupię się na komentarzach, na co z resztą tytuł wskazuje. Każdy kto prowadzi blog wie, że można ustawić kto może komentować, a także można wręcz moderować komentarze. Moje pytanie - po co? Jasne rozumiem, można tłumaczyć, że chce się uniknąć wulgaryzmów. Jednak w większości jest to niestety nieprzepuszczanie nieprzychylnych komentarzy. Tam, gdzie tej moderacji nie ma komentarze mogą zniknąć, gdy nie są "fajne". Na jednym czy dwóch blogach, moje wypociny nie spotkały się z dobrym przyjęciem...

Inną sprawą jest na przykład wchodzenie i pisanie czegoś w stylu "Jak u Ciebie fajnie!" po czym następuje link do bloga autora lub zapytanie czy zacznie się wzajemne obserwowanie. Ciekawe czy część z tych osób przeczytała choć kawałek posta, którego komentuje...

Sam jestem w miarę anonimowy, więc nie mogę narzekać na to, że ktoś wchodzi jako użytkownik anonimowy i komentuje. Choć nie, na to też ponarzekam! W moim przypadku można wejść do mnie i napisać co się o mnie myśli! Wiem, że nie można tego napisać mi prosto w twarz ze zdjęcia, ale ja to na pewno przeczytam! Zastraszająca większość komentarzy anonimowych jest negatywna i chyba dlatego autorzy boją się ujawnić... Taki brak odwagi o wzięcie odpowiedzialność za swe słowa...

Z tego miejsca pragnę podziękować wszystkim, którzy moje komentarze, zwłaszcza te z większą ilością krytyki, zostawili na swoich blogach!  A teraz nie byłbym sobą, a ten blog straciłby sens swego istnienia, gdybym nie zamieścił "dzieła":


1 komentarz:

  1. Ten labirynt jest masakryczny i niezmiernie trudny!!!! Muszę sobie to wydrukować, bo tak na kompie zupełnie mi to nie wychodzi :/

    (chyba powinieneś puszczać też zdjęcie z rozwiązaniem, bo tak wydaje mi się to niewykonalne)

    OdpowiedzUsuń

Nie przeszkadzają mi żadne komentarze. Blog jest dla mnie! Coś Ci się podoba - napisz, coś Ci się nie podoba - napisz. Jak komentujesz i nie możesz powstrzymać się od wulgaryzmów, to je chociaż lekko ocenzuruj (np. k***a). Nie chcę usuwać żadnych komentarzy, świadczą one o osobie komentującej, nie o mnie, jednak chcę, by było to miejsce bez wulgaryzmów!